Τρίτη 5 Ιουλίου 2011

ΛΑΔΙ ΣΤΗ ΦΩΤΙΑ




Μες στο μπαράκι σε είδα πάλι χτες αργά,
Με ένα χαμόγελο μου είπες «γεια χαρά»
Σαν χτες μου φάνηκε πως είμαστε μαζί
Μα μου χει λείψει αυτό το χάδι σου πολύ.

Με ρώτησες πως τα περνάω τυπικά,
Αν είμαι εντάξει ,πως πηγαίνει η δουλειά
Αν τα λουλούδια στο μπαλκόνι είναι εντάξει,
Τις σκέψεις μου αν έχω βάλει πια σε τάξη.

Το νήμα έκοψες με μια σου λέξη μόνο
Δεν υποφέρω ,δεν θυμάμαι ,δεν θυμώνω.
Κάθε κουβέντα μια σφαίρα στην καρδιά
Κάθε σου πράξη ήταν λάδι στη φωτιά

Με θαύμαζες γιατί είχα πλούσια φαντασία
Ήρθα κοντά σου δίχως στάλα υποκρισία
Μα στα εσώψυχα το απόλυτο κενό
Μια σκάρτη αγάπη πεταμένη στο σωρό.

Τσιγάρο έστριψα ,μονάκριβη παρέα ,
Κενό χαμόγελο, περάσαμε ωραία
Την πλάτη γύρισα χωρίς κουβέντα άλλη,
Και παραδόθηκα στης μουσικής τη ζάλη.

Το νήμα έκοψες με μια σου λέξη μόνο
Δεν υποφέρω ,δεν θυμάμαι ,δεν θυμώνω.
Κάθε κουβέντα μια σφαίρα στην καρδιά
Κάθε σου πράξη ήταν λάδι στη φωτιά

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου